{html_head_end}

To jest przybliżona wizualizacja wydruku strony. Aby sprawdzić jak strona będzie wyglądała po wydrukowaniu, użyj opcji "Podgląd wydruku" w przeglądarce.

Biurowiec

Systemy klucza generalnego bardzo często stosowane są w budynkach biurowych ponieważ pomagają sprawnie zarządzać obiektem, zwiększają stopień jego zabezpieczenia oraz stanowią doskonałe uzupełnienie systemów bezpieczeństwa przygotowanych na ewentualną potrzebę ewakuacji dużej ilości osób.
Do głównych użytkowników systemu w takim obiekcie należą z reguły:

W systemie jest także klucz generalny, który w sytuacji zagrożenia może otworzyć wszystkie najważniejsze przejścia i pomieszczenia. Taki klucz, podobnie jak klucze najemców, może być bezpiecznie przechowywany w tzw. depozytorze kluczy, który wydaje klucze tylko uprawnionym do tego osobom oraz rejestruje wszystkie zdarzenia.

Podobnie jak we wszystkich średnich i dużych obiektach, przy wyborze systemu klucza dla budynku biurowego należy zwrócić szczególną uwagę na stopień ochrony kluczy przed nieautoryzowanym dorabianiem, możliwość rozbudowy oraz modyfikacji systemu, a także niezawodność zamknięć.

 

Zobacz naszą ofertę: Produkty / Systemy Master Key